Wat als mijn product in onjuiste staat of niet aankomt?

Vervelend indien er schade is ontstaan aan het product tijdens de verzending. Dat gaan we zo snel mogelijk oplossen! Neem direct een foto van het beschadigde/uitgepakte product en e-mail deze onder vermelding van het ordernummer vervolgens naar info@kidslabel.nl. Wij zullen het zo snel mogelijk voor u oplossen. Retourneren van het product: Indien het een gepersonaliseerd […]

Hoe is mijn bestelling verpakt?

Natuurlijk willen wij dat er niets met de bestelling kan gebeuren. Dus wij zorgen voor een goede verpakking (karton/folie). Zo is het pakketje goed beschermd!

Wanneer komt mijn bestelling binnen?

Als je op werkdagen een bestelling plaatst dan verzenden wij doorgaans binnen 1 a 2 werkdagen. Grote kans dus dat je de order de volgende dag al in huis hebt! Betreft jouw bestelling een spoedbestelling? Dan vernemen wij dit graag zodat wij jouw order voorrang kunnen geven indien mogelijk.

Wat is het betaaltermijn?

Tijdens het afrekenen heb je keuze uit verschillende betaalmethoden. Kies je voor Klarna achteraf betalen? Dan geeft Klarna de betaalcondities aan. Ben je een zakelijke klant? Dan kun je de bestelling per e-mail plaatsen zodat wij een factuur kunnen aanmaken. Het standaard betaaltermijn hiervoor is 14 dagen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Het is bij ons mogelijk om op verschillende manieren te betalen. Tijdens het bestellen kan dit worden aangeven. Kies voor één van de volgende betaalmethoden: iDeal, Bancontact, Credit Card of Klarna. Bedrijven mogen bij grote aantallen achteraf betalen (factuur).

Tekst en foto mogelijk bij een bepaald product?

Afhankelijk van het product is dat mogelijk. In principe kan op elk cadeau wat bedrukt wordt, een combinatie van tekst en een afbeelding geplaatst worden. Bij elk product wordt in de productomschrijving aangegeven wat de mogelijkheden zijn. Je kunt ons ook altijd bellen voor meer informatie.